Office Assistant

Ben je een Verbinder, Beslisser, Bedenker en Bewaker in één

Is één taak in je werk je echt niet genoeg? Hou je van heel veel afwisseling in een jonge, dynamische, intelligente omgeving? Ben je een aanpakker met humor, flexibiliteit, stevigheid, charme én warmte? Dan hebben we vier prachtige rollen voor je, verenigd in de functie van Office Assistant.

 

In je rol van Verbinder weet je mensen goed in te schatten, ben je collegiaal, attent en behulpzaam en leg je een gastvrijheid aan de dag die collega’s, klanten en studenten hartveroverend vinden. Je weet je daarbij prima uit te drukken in Nederlands en Engels, mondeling en schriftelijk.

Als Bewaker zorg je ervoor dat alle ruimtes er altijd heel verzorgd uitzien. Je waakt over agenda’s, maakt reserveringen en boekt vluchten, tickets en hotels, plant meetings, trainingen en gesprekken met sollicitanten en je zorgt dat alles op voorraad is. Je regelt telefoniezaken zodat iedereen bereikbaar is. Je denkt graag één stap vooruit; je ziet de klus al.

Als Bedenker ben je medeverantwoordelijk voor het bedenken van en assisteren in uiteenlopende interne en externe evenementen. Feesten, events, bootcamps en office meetings met al onze 160 consultants.

En als Beslisser vraag je hiervoor offertes aan, maak je draaiboeken, stemt alles met alle betrokken partijen af en zorg je voor een perfecte organisatie.

Wrijf je je nu enthousiast in je handen? Lees dan verder, dan vertellen we nog wat meer. We zijn gevestigd in Naarden, vlakbij de A1. We hebben een fijn kantoor met open werkplekken, fraaie ontmoetingsruimten, een geweldige coffee corner en eigen catering. Onze 160 consultants (het worden er snel meer) werken voor middelgrote en grote ondernemingen aan digitale transformatie en energietransitie. De onderlinge sfeer is informeel, gezellig, leergierig en enthousiast. Je werkweek duurt 36 of 40 uur, jij mag het zeggen. Je salaris is marktconform en de secundaire arbeidsvoorwaarden meer dan goed: pensioen, een kilometervergoeding en een laptop en telefoon van de zaak.

In ons team is plaats voor een collega met 3-5 jaar ervaring, waarbij je alle ruimte krijgt om je verder te ontwikkelen. Je hebt een HBO werk- en denkniveau.

Nog steeds enthousiast en heb je nog vragen? Snel bellen dan met Linda Joosten via +31 88 696 60 00. Wil je meteen solliciteren? Stuur dan je CV met een uitleg waarom jij geknipt bent voor de vier rollen als Office Assistant. Mail naar Linda Joosten en we laten dan snel van ons horen!

    Sollicitatieformulier

    CV of motivatiebrief uploaden

    CV (verplicht)

    Motivatie (verplicht)

    Optioneel (verzoek in vacature)

    Ja, ik heb de privacyvoorwaarden van Magnus gelezen en ben hiermee akkoord
    • Categories:

      Magnus Office