Support engineer

Magnus Black heeft een hele gave oplossing ontwikkeld voor retailers: OIL. Daar zijn we behoorlijk succesvol mee. Om een idee te geven: in iedere winkelstraat in Nederland zit wel een klant van ons. Ons volgende doel is ‘world domination’. Dit kunnen we niet alleen en we zijn op zoek naar versterking!
Onze OIL oplossing is de ‘spin in het web’ in het digital commerce landschap van onze klanten. Heel gaaf natuurlijk. Maar als dat misgaat, verkopen onze klanten niets en is het ‘alle hens aan dek’! Als jij het gaaf vindt om op dat moment de rots in de branding (m/v) te zijn voor onze klant, willen wij je heel graag leren kennen.

 

Linked-IN-BLACK

 

Wat bieden we je?

  • Een rol waarbij geen dag hetzelfde is
  • Paniek als het misgaat, voldoening als het opgelost is
  • De energie, dynamiek en ambitie van een start-up, maar dan zonder het risico
  • Ongeveer 30 slimme, gedreven en leuke collega’s
  • Kansen om je verder te ontwikkelen
  • Waanzinnig goede koffie en thee!

Je werkzaamheden bestaan uit

  • Klanten blij houden en blij maken
  • Hun problemen oplossen, als dat kan doe je dat zelf, maar als je hulp nodig hebt staat de rest van het team voor je klaar
  • Aanspreekpunt zijn voor onze klanten en op vaste momenten issues en wijzigingen met ze bespreken
  • Onze OIL-omgevingen heel goed in de gaten houden
  • Ontdekken van mogelijke issues en deze wegnemen voordat het mis gaat

Wat zoeken wij?

Wat wij heel belangrijk vinden is dat je ‘wilt’, dat je slim bent (HBO/WO) en dat je het leuk vindt om met mensen te werken. Verder kunnen wij je alles leren. Nou ja, misschien niet alles, maar wel veel!
Wat je hier gaat opdoen, maar wat je ook zeker mag meenemen is:

  • HBO denk- en werkniveau
  • kennis van e-commerce omgevingen
  • kennis van website- en cloud technologieën
  • kennis van applicatie-integratie technologieën
  • ervaring met JIRA en monitoring tools
  • ervaring met Mendix, SQL Server en/of BizTalk Server

Waarom kies je voor Magnus?

Start making a difference. Direct impact hebben op uitdagende projecten bij aansprekende klanten, dat is werken bij Magnus. Door aan verschillende projecten te werken met veelzijdige projectteams blijf je jezelf ontwikkelen. Een ervaren team van collega’s staat altijd voor je klaar. We investeren in jouw ontwikkeling met een trainingsprogramma, persoonlijke begeleiding en veel ruimte voor eigen initiatief. En uiteraard hebben we goede arbeidsvoorwaarden.

De sfeer bij Magnus is open en informeel: “Tijdens de lunch praat je de ene keer met de partners over de toekomst van Magnus en de andere keer met andere collega’s over je avonturen in het weekend. En andersom.” Avonturen beleven we ook samen: de jaarlijkse skitrip, knallende kerstfeesten, bootcamps, BBQs en natuurlijke gezellige borrels. Magnus organiseert allerlei leuke events om stoom af te blazen en je collega’s beter te leren kennen.

Bij Magnus bieden we de juiste balans, motiveren we je om steeds een stapje verder te komen en geven we je alle ruimte voor persoonlijke en zakelijke groei.

Meer over Magnus

Magnus, enjoying innovation. Magnus is een innovatief bureau voor IT en organisatieadvies. Onze 150 consultants werken voor toonaangevende opdrachtgevers; van advies tot realisatie. Zij hebben elk een eigen expertise en focus. Samen vertalen wij een vernieuwende strategie naar de operatie: processen, organisatie, technologie én mensen. We gaan voor de hoogst mogelijke kwaliteit en denken altijd mee. En dat waarderen onze opdrachtgevers al sinds onze oprichting in 1990.

Solliciteren

Kom jij ons team versterken? Dan ontvangen we graag vandaag nog je cv en motivatie. Je kunt je email (of brief) richten aan Michiel Arnoldus. Je krijgt dan zo snel mogelijk te horen of je wordt uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Voor meer informatie bel je 088 696 60 00.

Sollicitatieformulier | Privacy |

CV of motivatiebrief uploaden

  • Categories:

    Magnus Black
Support-engineer

Click & Share